Ska du älska, ja då ska det finnas tid att älska fritt


Last month, Amanda Juhlia & me

Bloggen har kommit lite i andrahand senaste veckorna. Tråkigt men sant, har alldels för mycket med skolan och allt annat att göra. Har vid vissa tillfällen övervägt det här med bloggen, men så insåg jag att det lär bli ett stort svart hål utan den. Så nu gör jag ett nytt försök!

4 pers i klassen idag. Härligt är förnamnet. Gymmade på idrotten och blev klar med min gipshand på bilden. Har fått en del gjort och det känns minst sagt bra. Drog på en spontan runda till Donken och firade att det var fredagsmys med vännerna. Osminkad och grann! Trillade innanför dörren för ett tag sedan efter att ha varit hos Sanna på förfest. Jag är inte på humör för utgång idag och pengarna räcker inte till så jag myser i sängen hemma istället. En rad bra filmer väntar framför mig nu, glass och en kopp te är också uppradat. Fredagsmys är nog det bästa som finns om man vill ha kvalitétstid med sig själv. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0