GreyBlackWhite


Grå tunika Vila/Vitt linne Lindex/Blåjeans Zara

Hej där! Har börjat snöa förfullt där ute igen.. Håret blev alldeles vitt när jag cyklade hem från stationen av alla snö. Vintern vill verkligen inte ge med sig i år!
Som sagt, vi och en mängd andra människor var och tittade på Jay Smith idag. Gud vad duktig den killen är! Han var bättre live än på teve. Är tvärtom med vissa artister att de alltid gör remix av deras låtar så att deras sångröst blir bra när den egentligen är lika dålig som min typ.. Ska inte sitta här och klaga osv. Men ni förstår hur jag menar, kan vara lite orättvist ibland.
Ska hoppa i träningskläderna nu och bege mig på ett gympapass. KRAM

Ps. ang bildtexten, tänkte slänga upp vart allt kommer ifrån så ni slipper fråga. Vet om att många av er har kommit med det förslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0