The day with a big d



Huvudvärken har drivit mig till vansinne och suttit i hela dagen. Har mina funderingar om det kan vara för att en morgontrött Fanny har tittat fram allt mer de senaste dagarna. Har alltid under mina snart 16 år varit en piggis på morgonkvisten och vaknat runt 10 medans andra drar sig till ett? Dagen började även med attjag tappade grötskålen pladask i golvet och tänkte hände detta precis eller drömmer jag? Alla har sina dagar och jag har min idag. Den slutade bättre en började, kom precis hem efter ett gympass. Huvudvärken är borta och en kopp te väntar innan jag hittar mig till sängen.

Kommentarer
Postat av: MT

åh, snygg! tycker att du ska skriva var du hittar allt snyggt så slipper man fråga varje gång, hehe ;). Tack så mycket, då ska jag smyga dit och se om jag kan hitta den. Och tack, det värmer verkligen :D

2011-02-18 @ 11:14:27
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0