Jag kommer, jag kommer, jag kommer baby jag tror att jag är kär



Drog till piercaren idag och besegrade mig rädsla. Ett hål i tragus blev det. Riktigt nöjd! Den känsligaste delen att pierca, även den som tar upp till ett halvår för att bli läkt. Men det ska inte vara några problem. Ni ska bara veta hur nervös jag var innan jag lade mig på britsen bakom ett skynke.. Diggar killarna som jobbar där lite. Tatuerade och piercade från topp till tå, cool attityd och går verkligen in för sitt arbete.
De senaste timmarna har jag suttit och läst i en massa historie böcker om Andra världskriget. Essay tomorrow.
Ska göra iordning en kopp te och krypa ner framför någon film. John Blund kommer på besök ett tag.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0