Last few days:

Hej finisar! Har inte skrivit mycket här de senaste dagarna även om jag har lagt löfte om det.. Men bloggpausen är nu avslutad och jag är tillbaka på rätt bana igen.
Helgen har bestått av födelsedagsfirande och skräckbio med flickorna. Det var "Ritualen" med den kände mannen Anthony Hopkins. Kan ni förstå hur nervös jag var innan filmen väl började, och kan ni förstå hur många gånger jag höll händerna för ansiktet och tittade lite försiktigt igenom fingrarna? Men jag måste säga att det var en upplevelse. Jag har blivit en riktigt mes när det kommer till skräckfilmer, rysare och thriller! Innan låg vi i och såg säkert en skräckis per helg, som motorsågsmassakern, Saw, Eden lake och en massa andra. Men nu frågar jag mig själv varför ska man utsätta sig för någonting som man inte gillar, utan bara skriker åt?. Klart har vi alla olika intressen, men jag måste säga att detta intresset har svalnat STORT på senare tid.
Nu ropar sängen på mig stort. Startar en film och gör iordning en kopp te. Pussar


Kommentarer
Postat av: Mammiz

Åååå, jag kommer ihåg när jag tog den fina bilden på dig när vi var på Kreta. Sååå härligt det var där! :)Kram

2011-03-15 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0