00:10

I skolan idag åkte vi skridskor, gick väl sådär. Helt dåliga och oslipade var dom ju. Så gick av isen å lyssnade på musik med alla dom andra. Och sen på vägen hem från ishallen kastade ju såklart simon en isboll på mig. Som tur var träffades bara min hand. Men den blev ju helt röd å svullen. :(
Känns som att fredagar alltid blir ändrade. Bestämde ju att jag å filippa skulle åka till väla men hon var inte på bussen så jag åkte till familia istället med klara. Blev faktiskt en del inköp. Ni får bilder på det imorgon för att jag orkar inte fota det nu.
Sen blev det att hem bre några mackor + en till amanda haha. Och dra till oskar. Där var det folk, och ja var ute å sånt där.
Men nu är jag rätt så trött, snackar med lite folk på msn. Ska väl kolla på innebandymatch imorrn tror jag. Annars vet jag inte alls vad som händer.

pussar

/f




haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0