091202

Dagen då:
Skolan först, hände väl inte så mycket förutom att det blev slagsmål mellan två killar. "Våld löser inga problem". Haha, och på tal om det klara slog mig rakt på armen med knytnäven först och sen oskar :( Okej, jag erkänner jag slog dom också fast inte så hårt. Har fortfarande ont jue.
Konfa sen dådå. Har aldrig lust att sticka dit. Speciellt inte när man bara vill hemhemhem! Men överlever väl.
På söndag ska vi få våra biblar och jag ska vara sån som samlar in pengar, som tur är ska klara också det. Hahaha, juhlia ska dela ut sånt bröd med vin till alla som vill ha.
Nu har jag nyss käkat namnam mat, tomatsås med biffar å pasta (y)
puss.

/f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0