091208

Sitter här och äter risifrutti, vintermums. Ganska god faktiskt. Äter typ aldrig det. Och köpte det för att jag skulle ha med mig det idag när vi skulle på teater. Haha liksom typ alla andra hade godis också kom jag där med en fånig risifrutti så äter den nu istället:)
Och ja teatern, inte så värst mycket att säga om den väl. Inte direkt så jättebra men den var okej. Kändes inte som att där var någon direkt handling i den. Okej det var det kanske men jag fattade inte allt. Och hörde knappt för att det var såna småbarn bakom oss som typ snackade arabiska med varandra. Haha , dom var riktigt rädda också.

Ps. glömde min kära mobil i skolan, så kan inte att svara på smsen ;(


/f





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0