Bernhold Ortodonti

Fick papper idag om att de har bokat tid till mig hos tandläkaren. Ska ju få tandställning som jag sagt innan:( Och nog dra ut mina två mjölktänder som just nu gör ont som in i h*****e. Mamma sa, ja såhär kommer det att vara nu ett tag. Och liksom detta är nog ingenting mot en tandtällning. Kändes lite konstigt i måndags, louise hade äntlogen fått ta av sin efter sådär ett och ett halft år och jag har inte på min ännu! Hoppas jag överlever detta, höhö.
Tog en liten minimini paus från pluggandet men ska fortsätta nu....
Btw, sitter och äter världens godaste clementiner i hela universum!


/f





Kommentarer
Postat av: louise

där gick jag också hos tandläkaren , men det blir nog skitfint ;) <3

2009-12-09 @ 19:20:38
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; där gick jag också hos tandläkaren , men det blir nog skitfint ;) <3



Hoppas jag med :)<3

2009-12-09 @ 20:04:39
Postat av: Odd

jag hade min i 1år 6månader & 9dagar, jag fick den välfdigt tidigt så jag har varit av med den i 2 år i augusti :D

dom är jätteduktiga på Bernholdts. :)

2009-12-09 @ 20:19:25
URL: http://johannaodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0