boken väntar..

Nu har juhlia och klara gått hem. Här är dödsvarmt inne! Hade tänt ljus innan och elementet var ganska högt så nu vädrar jag med heltöppet fönster ^^
Ska sätta igång en kopp te och öppna min kära bok. Måste verkligen läsa, saknar det. Tror jag har börjat komma in i att läsa lite nu, men läser fortfarnade lika sakta hihi.
Det är folk som skjuter raketer och smäller smällare här vid mig. Man hör hur det smäller 24/7. Istället för att man gör som nästan alla och använder de på nyårsafton. Jag brukar inte bry mig så värst mycket om att skjuta och slösa pengar på det, ser hellre när andra låter sina pengar gå upp i rök (:

Pussar / f.


många plus för jamas (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0