dagen.

Dagen började med att jag stack ut i det svinkalla vädret för att sälja kvällsposten. Såhär kallt har det noga aldrig varit när jag har levt asså. Även om jag hade uggs så frös jag som in i. Hade absolut ingen känsel i varken fingrar eller tår. Så jag fick faktiskt lite extra dricks av vissa för att jag var så duktig och var ute i detta kalla vädret. Halt var det också.
Sen när jag kom hem hade både juhlia och klara ringt mig så sa de att vi skulle till familia. Så fick snabba mig att fixa mig. Tog bussen 1322 dit. Köpte en julklapp till klara, ett par klackarskor från skopunkten men vet inte om jag ska behålla dom, ett hårband och ett svart nagellack. Så nu har jag knappt några pengar kvar. Och endån ska vi till väla på måndag haha.
Efter att vi kommit hem därifrån vid typ halv sju cyklade vi upp till klara, lagade mat snackade om en massa.
Så jävla glad att jag har er brudar, ni betyder allt för mig <3
Nu ska jag snart sova tror jag.

pussar & godnatt.



vad tycker ni, var dom fina eller fula?




i lovelovelove it.



NI ÄR BÄST <3

Kommentarer
Postat av: louise

haha sånt hårband har jag med, vi äger ;9<3

2009-12-20 @ 13:11:09
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0