dusch, here i come!

Nu har jag äntligen sålt färdigt kvällsposten för denna veckan. Kan ni tänka er fyra dagar på raken? Men det kommer ju att vankas pengar vill jag säga (:
Var hos klara igårkväll, kollade film. Pojen i randig pyjamas den var lika hemsk i går som för några veckor sedan. Usch andra världkriget när hitler var ute efter judarna.. Jag tycker att det var rikigtriktigt orättvist. Han tog ifrån dom deras familjer, jobb, kläder, pengar, hem. Också får dom arbeta ihjäl sig. "Var inte rädda, det är bara en dusch" som dom sa. Nejnejnejnej, nu ska man iallafall vara glad att man lever nu och inte då.
Jag och klara ska till väla på mellandagsrea today. Så ska hoppa in i duschen och bli ren och fräsch så hörs vi mer när jag är färdig.

Pussar / f.




saknar sommaren ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0