fjärde advent.

Nyss vatt på oj och handlade, jag är snäller. (a)
Vill hitta på något, men orkar inte fråga en massa folk. Så ja det får väl vara. Men imorgon blir det ialla fall väla för hela slanten. Och jag ska fråga om jag får mina månadspengar imorrn så kan jag handla mina skor. Så jäkla glad att jag äntligen hittat de perfekta. Och ja, jag kommer att bli lång men jag ska försöka inte bry mig om det. Så får ni ju klaga om ni vill, men om jag tycker är fint så ska jag ha det så. Så fina att ha ett par höga strumpor till boots, i lovelove it.
Ska gör färdigt mina lovikka vantar idag också. Både göra dom mindre och sen när dom har torkat efter det så ska jag sy på gran i färgerna lila och svart i kryss så blir dom finfina.

Pussar / f.




mina söta gris-strumpor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0