flätor.

Satt här å kollade runt bland en massa bloggar. Och plötsligt var det en tjej som hade gjort ett videoinlägg om hur man gör utbakade flätor. Kollade på den några gånger. Sen skulle jag då försöka på mig att göra en sån i luggen, men nej det blev inte så lyckat. Så jag tänkte men jag kan ju prova att göra en vanlig inbakad fläta. Och vips så kunde jag det! Har liksom inte kunnat det innan men nu så kan jag höhö :)
Nog pratat om det kollar på gery's anatomy nu. Älskar verkligen det.
Ska väl sova efter det. Mååååste verkligen lägga mig tidigare på kvällarna. Och förlåt för riktigt dålig uppdatering idag :(




lite sådär halvmesig bild, jag vet.

Kommentarer
Postat av: fille

pippi lång strum :D

2009-12-06 @ 02:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0