ge mig en vit jul nu!

Då var träningen också avklarad.
Ska skriva min önskelista nu och hänga upp på kylen eller nått så att alla kan se vad jag vill ha av tomten. Vet inte riktigt men iaf kläder, armband å mobil. Men kommer säkert inte få allt jag skriver. Kommer ihåg när jag var liten, tittade i en massa leksaks reklamblad och ringade in det jag ville ha. Så skrve jag bara kolla i där och där, och dör har jag ringat in den och det. Haha. Det var roligare med julafton när jag var liten tycker jag. Då kunde man knappt bärga sig. Nu längtar jag också jättemycket men nog inte lika mycket som när man var mindre.
Tittar på sänsongsfinalen av dh nu. Aaaaaaaah, vill inte ha uppehåll. Men tänk om det slutar, äsch det tror jag inte. Hoppas ialla fall inte det.


/f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0