GODNATT.

Nu har jag äntligen bytat om, fått bort sminket och tagit cerat på läpparna. JAG VARNAR ER, OM NI BÖRJAR MED ATT TA CERAT PÅ LÄPPARNA BLIR NI BEROENDE. Det är helt sant. Man blir inte det att det smakar gott eller nått sånt men man blir så lätt torr om läpparna efter ett tag om man inte använder det.
Var hos amanda innan med frida, jenny, sofia & sanna. Fast sanna va bara där typ 20 min sen gick hon å sofia. Vi tittade teve, käkade, var på netto och kelade med hennes katt. Och vet ni amandas katt ja haha vad den nu hette, är nog gravid! Fast man säger nog inte gravid i kattvärlden utan typ med källingar eller något:) För att enligt jenny var katten "uppstoppad" haha. Sen innan vi stack hem fick amanda sånt ryck att bara börja dansa, så där stog hon i hallen och släppte loss ;D
Nu ska jag snart stänga teve och datan. Ska iallafall inte soman framför camen som vissa gör, höhö ^^

Pussar & godnatt.





förlåt för att jag ser ut som ett spöke ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0