huvudvärk...

Vaknade bredvid renée innan, och inte världens roligaste att vakna med huvudvärk. Det förstör hela dagen och det är ju lördag idag. Bästa dagen på veckan, även om man kanske inte gör något speciellt på lördagar tycker jag ändån att de är bäst :)
Tog bussen hem vid nio... Och vi var uppe typ halva natten så det var ganska jobbigt att gå ut i blåsten så tidigt på morgonen. Och sen när jag hade kommit hem skulle jag ut med tidingen. Och gissa om min cykel välte idag igen? Ja ni som gissar på att den inte välte har fel. Så när cyklen hade vält, trillade mitt block också ut på den blöta marken, då kom den en sötsöt kille och bara tar upp mit block och lägger det i min korg. Så sa jag bara "ja du kan lägga det där",, shit! Jag skulle sagt typ tack så mycket men nej det gjorde jag ju inte!;( Nu ska jag inte besvära er with my troubles.
Ska nog nanna lite nu, är riktigt trött..

Kisses / f.


det ska föreställa snö,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0