julafton ;))

VÄRLDENS BÄSTA DAG PÅ HELA ÅRET!

Ni anar inte hur mycket jag har hunnit med denna morgon. Först väckte mamma mig vid halv nio och sa att tidningarna hade kommit. Så då gick jag upp käkade och sen vid kvart över nio stack jag ut med den. Och det var rysligt kallt med bara converse. Tror inte jag har gått ut med den så tidingt någon gång faktiskt. Gick väldigt bara tt sälja fick julklapp av en kund. En hundring + en gullig chokladtomte, yääy. Sen så fick jag även drick av en massa andra.
Vid elva åkte jag upp till kyrkan och gick på gusdtjänst. Det var någon håkan som sjöng. Riktigt duktig måste jag säga . Fick även min julklapp av klara och jag gav hennes till hon. Men juhlia glömde att ta med sig sina ;( Kanske går på den som är 00:00 ikv också. Men får se , vill liksom inte gå upp där helt själv...
Nu ska jag fixa mig sen vid tre kommer kusinerna som vi ska fira jul tillsammans med :)

Pussar / f.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0