klappar.

Nyduschad å allt efter träningen.
Eftersom att alla andra förutom jag har någonting att göra imorgon så tänkte jag att jag sticker till väla. Frågade mamma innan om jag kunde följa med hon dit (hon skulle ändån fika där med pappa) men nej, såklart fick man inte det. Hon sa att hon redan var hemma innan jag ensa hade slutat. Haha visst. Frågade filippa om hon hade något att göra och ofcourse hänger hon med. Så att nu kör vi, gasen i botten på att handla julklappar imorrn. Känner mig ganska stressad. Typ alla har redan köpt färdigt sina julklappar å jag har inte ens börjat ännu.
Smäller väl rätt så mycket pengar imorgon dådå.



höö, känner mig liiite mosad.



jeansjacka å allt därja.


vet inte riktigt vem som är med här,
filip sitter iaf länngst ut.

natti på er

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0