kort skoldag.

Har bara haft typ en och en halv lektion enligt schemat. Sedan har vi kollat lucia och såklart glömde jag ta med mig kamera sladden. Tog några bilder och filmade med det blev nog inte så lyckat.
Om jag hade vatt hemma hade jag kunnat lägga in de men är hos juhlia. Eftersom att vi typ bara hade gympa i sådär 20 min och sen håla på sista lektionen så är vi här nu och inte gör så mycket.
Och ja, ska till väla med dom vid halv fyra eller något. Ska köpa dom sista julklapparna nudå. Hoppas dom slår in det i affären så slipper det bli helt misslyckat.
Men har inte så mycket mer att skriva mer.
Hörs mer ikväll när jag kommit hem.
Pussar / f.


 

sötaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0