lussekattspremiär.

Nu vill jag bara säga att jag har nyss fått i mig en lussekatt för första gången på året! Asså det är nästan som en mardröm. Lite sjukt. Det är två veckor innan jul och det var idag som jag tog min första tugga av en lussekatt. Okej haha kanske gör en stor grej av det :) Lite fånigt hihi.
Men nu ska jag faktiskt lägga mig som normala människor gör. Inte typ sitta uppe sisådär halva natten som vissa gör. Jag behöver iallla fall nanna så ska göra det.
Känns inte lönt att ens öppna boken för att den kommer ändån bara trilla ner i golvet för att jag antagligen somnar.
Och ja en sak till, bytte färg på naglarna nu. Så att de är jul-röda nu. Inte riktigt vant mig vid det ännu, hade svart innan. Men det ska nog funka.


pussar & nanna gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0