saturday night

Igår var det ju kvidinge. Eller ja fram tills nu när jag kom hem. Sov hos renée :) Men igårkväll var vi ute i kvidinge och bara gick, vi träffade oskar filip andreas och felicia också. Sen blev det tråkigt och riktigt kaaaaaalllt där ute så vi stack hem till oskar. Där gjorde vi inte så mycket väl. Först dunkade musiken å i nästa ögonblick sov typ alla. Hahaha okej kanske inte direkt men när vi kollade teve på hans brors rum. Riktigt kallt var det. Alltså jag tror att jag är en sån som fryser nästan exakt hela tiden. Eller ja väldigt ofta iaf.
Sen på natten tog jag å renée bussen hem till hon. Och snälla filip följde oss eftersom att dom andra två skulle sova.
Hemma hos henne var vi inte alls trötta eller inte jag så vi satt på american pie, haha jag somnade efter typ 10 minuter. Sen snoozade vi typ i en timme innan vi väl gick upp.
Och nu sitter jag här å äter frukost.
Drar till kyrkan snart, ska ju få våra biblar wiiiiee.

puss

/f









Kommentarer
Postat av: fille

men åååååh så ful min jag har ;O:'(

2009-12-06 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0