VÄND PÅ DITT HUVUD.

Nu sitter jag här och bara gäspar. Blev riktigt trött bara sådär, undrar om jag orkar med läxan också? Usch, vill bara inte tänka på det. Är så himla skoltrött nu så det bara inte finns!
Dagen har varit lyckad. Vatt på jäkligt bra humör hela dagen. Vissa dagar pallar men bara inte med men de få dagar som man verkligen är på topp är bäst! Men det luktade verkligen riktigt illa idag i skolan. Tror att det har med avloppet att göra. Ööööörk! Stank som in i. Nu har dom tydligen tagit bort bänkarna i vår korridor ;s Bara för att vi ritar på dom så nu får vi sitta på golvet, stå upp eller gå till cafeterian och sitta som normala människor på stolar.
Nu måste jag nog börja plugga, känner mig tvingad. Kan bero på att jag är det. Höhö skitkul fanny! Alla som öäser detta tänker säkert men gud, silken människa har riktigt torra skämt! Japp det beror på att jag inte där duktigt på sånt.
Puss på er söta människor<3

/f





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0