"var glad för det du har, och kämpa för det du vill ha"

Nu har jag verkligen lyckats haha. Tog isönder mitt datorbord som sitter fast i väggen. Men min snälla pappa kunde fixa det så snäll som han är. Det blev ett stort hål i väggen. Tänkte först ta ner det men det hade blivit för tomt och då hade jag behövt köpa något nytt att ha där. Som jag absolut inte har pengar till. För att jag måste köpa julklappar! Aaaaaaaahh, pengarkris -.-
Sitter just nu och skriver, vilket jag tycker eller har börjat tycka är roligt. Skriver om kungarna och ja folket som de levde på 1500-talet. Hur dom levde, vilka lagar osv...
Tycker det är bra att vårt land är ett ganska rättvist och fredligt land. Inga krig. Inga brister, iaf inte ännu. Inget utfattigt land.
Så nu tycker jag att alla som läser detta ska ta vara på vad ni har och vara glada över det.
Var glad över det du har och kämpa för det som du vill ha.
Ska väl snart lägga mig i min dunderbara säng, massor av kärlek till att du finns<3
Ska titta på one tree hill. Tycker ni inte att jag är duktig som kollar på ett program på engelska utan svensk text? :)


/f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0