--

Kom hem för ett tag sedan. Har precis ätit och nu ska jag fan bli klar med arbetet! Det finns en punkt i arbetet där det står att man ska göra en sammanfattning på vad man har skrivit om? Hallå, fattar nada. Vi skulle egentligen gått och pratat med vår svenska lärare idag, men vi glömde nog det. Så kan det vara när man har mycket i skallen.
Aaaj, tog precis av mitt öronhänge. Jag har liksom två hål på ena örat, också hade jag inte haft i där på länge eftersom att jag har tappat bort typ alla mina öronhängen men äntligen imorse fick jag kämpa för att få i ett där. Och nu när jag tog av det så blöder det jättemycket!
Har börjat gilla only och veromoda's sortimen men iaf några toppar som inte skulle sitta helt fel nu:






denna jag snackade om igår, med en massa knappar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0