aaaahhh!

Gah, var och såg skräckfilm hos juhlia nu ikväll. Fyfan vad läskig, har nog aldrig varit så jkla rädd i hela mitt liv som när jag såg den. Nej det är inte underhållning men för er som verklgen är vågliga och vågar se den så se den. Den handlar om att det er en tjej som hör röster också är det ett spöke som typ förföljer henne så kvittar det var hon är. Om jag säger för mycket blir det inte roiligt för er som vill se den. Lägger upp trailern, den har nog inte börjat på bio ännu. Jag och juhlia såg den utan text höhö vad duktiga vi är. Men alltså jag lovar er det kommer verkligen att krypa i era kroppar när ni har sett den, och man kan inte sluta att tänka på den heller.
Nu ska jag sätta igång en film, komedi såklart annars kan jag verkligen inte sova. Och glömde säga filmen heter Paranormal Activity.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0