ändrade planer

Det blev inte alls som jag hade planerat imorse. Jag stack till väla/ikea med syster och mamma istället. Allt blev så stressigt också har internat inte funkat under dagen. Men det blev en del inköp vill jag säga. Kommer bilder på det längre ner.
När jag hade kommit hem inredde jag mitt rum med de nya sakerna jag köpt idag och sedan gick jag till kyrkan för att det var typ jazzmässa? Haha men iallafall jag har segt det väldigt länge till mig själv att kag ska ta tag i träningen och kosten, men nu fan nu är det allvar! Gasen i botten!
Väl i kyrkan var det jazz musik, haha man blev ju nästan rädd av den så högt som dom spelade.
Sen gick men hem, och jag gick i mina uggs som inte var det bästa valet så har lite ont i fötterna nu :(
Här kommer bilder på vad jag har köpt idag, + att jag ska betälla en bra och billig sport behå från klara :)




hängande ljuslyktor från indiska



guldiga ljuslyktor från indiska



grönt stort ljus med äppeldoft från ikea



svarta mjuskis träningsbyxor från hm



svart/lila träningslinne från hm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0