Autumn.

Glömde säga i det förra inlägget att vi fick vaccinationet idag och jag tog inte det för att jag tror inte på sånt shiet. Men det finns folk som har tagit och jag tycker att ni är dunderduktiga! Och Simon om du läser detta, din nick på msn du skojjar bara väl? Haha, han hade skrivit något om Juhlia som skert inte var sant.
Jag måste bara erkänna att jag tror att jag har gått och blivit kär , i en honungsmelon. Dom är så söta och uppigande nu såhär på vinterhalvåret. Kränger det varje dag om jag ska vara ärlig.
Var ju ute innan och tog en massa bilder , dom blev inte superbra men några blev faktiskt ganska lyckade. Men iallafall så får ni ett litet smakprov här. Ska redigera och fixa till dom andra så att dom blir finfina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0