i love christmas ♥

Gaah, springer runt här som en dåre och kom på att jag är rik! Haha, nu vill jag inte skryta men man tjänar verkligen en kosing när man säljer kvällsposten. Så jag rekommenderar det för alla som är i min ålder och vill ha lön en gång i veckan.
Var ju på julskyltningen i helsingborg innan med babsen och ja tog någr bilder. Inte så väldigt många, har inte världens bästa kamera heller. När man ska fota på kvällen är den helt seg och om det blåser ute hinner bilden ändra sig så att den blir suddig ju.
Här kommer lite från min julpyntning och från julmarkanden som jag lovade innan.
Sen vill jag även påstå att jag älskar verkligen julen ♥





älskar er <3















tyckte det var passande med lite rött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0