feel the harmony.

hemma från klara nu. skjutsade juhlia hem till hon, och det var fan läskigt i den branta nedförsbacken från klara! och mina bromsar på cyklen är inte heller dom bästa, kändes som att vi skulle trilla eller något men nej vi överlevede. som vi alltid gör, höhö.
vi kollade på någon tysk halvbra film, den handlade typ om när det vara ndra värlskrigen sånt med hitler. och ja jag säger bara se inte sånna för att dom flesta suger balle, förutom pojken i randig pyjamas dådå. för att den måste ni se!
nu ska jag fylla hela mitt rum med harmoni och tända en massa mysiga ljus, det tråkigaste är ju att jag sitter här själv. någon skulle vatt här med mig ju , då hade det varit massa mys!

natti.

bilder från kvällens gång:



kvällen bestod av frukt å vitamin focus :)






Kommentarer
Postat av: Mammiz

Smaskens! Mmmmmm.....

2009-11-22 @ 10:35:03
Postat av: guess who...! ;D

den var br, det är bara ni som ALDRIG koncentrerar er så det kan jag jue inte hjälpa ;0

2009-11-25 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0