hejhej ;d

Sitter hos juhlia och bloggar nu. Vi ska pluggapluggaplugga och plugga. Nej, men alltså rent ut sagt så pallar jag inte! Är så jäkla skoltrött nu asså vill bara ha julafton och kunna gå på julrean. Liksom om man är deppig och har pengar så hjälper det att gå i affärer. Det lugnar verkligen en. Egentligen vet jag inte varför jag gör så stor sak av vád jag har på mig? haha, aja sån är jag liksom.
Och en sak till mit spotify är helt helt konstigt, det står typ you was unabel to login, please log out an in to try again. Och när jag har gjort det så funkar det ändån inte. Men om jag loggar in mig på en annan dator funkar allting som vanligt. Helt stört, någon som kanske har samma problem eller vet hur man ska göra?
Men ska fortsätta hjälpa juhlia nu, hon kan ju inget!
HÖHÖ skojade! det där gick ni allt på va?




i lördags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0