piggelin glassen

Sitter i skolan och bloggar nu. Har faktiskt lockat mitt hår, så duktig som jag är:) men när jag skulle göra det så råkade jag stöta till min haka så att jag bärnde mig. Nu har jag ett rött märke som svider och gör ont. Innan tog jag ett papper och blötte det för att det skulle kylas, men det blev inte så lyckat så att jag fick isället en piggelinglass av tor-leif att ha och kyla. Haha alla frågade varför jag hade den där men ja som sagt det var ju bara för att det skulle kylas. sen när glassen hade smält tänkte jag dricka det men det hade ju blivit helt kladdigt så att jag gav den till oskar. Men han fick inte ha den längre så en lärare bara tog den och slängde den.



&& felicia och juhlia är bäst, efter mig:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0