Silken dag!

Kom äntligen hem efter att louise och reneé höll mig kvar på oj haha.
Idag i skolan har det hänt en massa saker, tillexempel som att jag började storgråta för att jag bara fick g på mitt matteprov... Men sedan är det ju inte så konstigt när man har tre prov på en och samma vecka och dagarna inpå varandra? Fick iallafall ett g och sedan utger inte det hela betyget. Och bara för att jag började gråta och fick en klump i magen så blev jag helt jäkla röd på halsen, mystiskt. På biologin disikerade vi hjärtan , grishjärtan. Tycker synd om grisarna när man gör så. Bara dödar djuret och sedan tar isönder dess ägodelar.
Men nu kommer nog filippa snart och så ska vi nog träffa felicia och sedan drar vi till roma och därefetr vet jag inte vad som händer?
Men vi hörs ofc mer sen.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0