sömnbrist

Vet. Helt sjukt att jag inte har gjort ETT enda inlägg idag!
Men nu är det såhär att vi var i skolan till halv fyra och sedan halv fem till halv sju var vi i kyrkan. Vi tränade inför pjösen vi ska göra. Och jag vet inte varför jag valde att vara med där för att man hinner knappast med läxorna nu ju? Ser ni jag sitter fortfarande uppe och klockan är typ halv tolv. Och jag måste även gå upp tidigare imorrn för att hinna skriva ut mitt arbete. Mamma har tittat på det nu och vi har gjort lite ändringar så att det blev litta proffsigt. Höhö. Så att nu satsar vi, jag nu saaaaatsaaaar vi på att detta ska bli så bra som möjligt!
Måste återgå till pluggandet nu, hör kanske mer imorrn. Får se vad jag hinner.
Jag är ledsen bloggen men du går faktiskt i andrahand. Skolan är viktigare just nu. Sorrry.

& vet ni det är exakt en månad kvar till julafton, och gaah vad jag längtar!




gammal bild, och det var när jag hade lugg...
saknar de ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0