spread your wings and fly away '

hemma igen efter skolan, och min lilla mini-brännskada gör ikke ont mer. blev faktiskt väldigt nöjd över mina lockar idag jag gör trots allt inte lockar så väldigt ofta.
nu ska jag sätta igång ett avsnitt one tree hill, efter det blir det plugg som vanligt. ska försöka att komma till slutet av svenska arbetet nu och måste bara skrivaskrivaskriva heeeela tiden.
och förresten igårkväll började jag läsa en ny bok, luftsoltt eller typ luftslottet. den handlar typ om att en tjej jobbar på en flygplats också är det en kille som friar till hon och hon får ingen panik han tackar ja. alltså jag har inte kommit alls långt i den men den är översatt till sevska och den verkar vara ganska bra så ska ge det en chans för en gångs skull.
kommer lite nytagan bilder på mig in a moment ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0