Uppe med tuppen.

Igår kunde jag inte uppdatera för att vårt internet var helt segt och klabbade. Försökte minst tio gånger att komma in på blogg.s'es hemsida med det funkade inte så nu gör jag äntligen ett inlägg och klockan är bara halv sju på morgonen.
Hag duschade precis mitt hår i kallvatten för att det är något fel med vårt varmvatten men det ska komma någon och laga det idag. Fatta hur mycket jag fryser nu , på skala en till tio är det helt klart tio. Så sitter under mitt varma och goa täcke och bloggar höhö.
Ska ha på mig den finfina och nynya kavajen idag, jag tycker att den är jättefin. Sedan finns det folk som absolut inte gillar kavajer. Men så är det med allt, alla kan inte gilla samma saker hela tiden. (Hoppas iaf att någon ska säga att jag har fin kavaj) haha.

puss!




Old pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0