väla dag med sötnosarna.

Dagen då:
Åkte till väla med sötnosarna Felicia och Juhlia, alltid lika trevligt med er. Hittade en svart dunjacka från stadium, en grå t-shirt från cubus med en pingvin på och en ny foundation. Och sedan hittade även jag en kavaj, äntligen! Har letat som en dåre och äntligen hittar jag eller ja Juhlia frå jag väl säga för hon hittade faktiskt den till mig. Den är från Only 400 kr. Så att om någon har tid och lust kanske hänga med till väla imorrn? Och jackan jag köpte var verkligen ett måste nu för att det är verkligen svinkallt ute! Och det blev ingen bio idag heller, tråkigt. Men får väl hoppas på att den kommer ut på hyrfilm dådå. Ni ska få bilder på inköpen strax här kommer några bilder på sötnosarna<3


vet att du inte ville juhlia men förlåt<3 höhö







Kommentarer
Postat av: louise

awe sötnosar ! <33

2009-11-07 @ 19:56:09
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0