filmtajm!

Idag har det verkliiiiigen varit en slappedag. Skulle egentlige hittat på något men det blev ändarade planer så jag har i princip bara kollat på film och suttit framför datorn hela dagen. Så lökig jag känner mig, fast var och tränade innan.
Sen vid nio blir det filmtajm, ¨Love Actually¨går på trean då tro jag det var så ska kolla på den och dricka en kopp te.
Imorgon är det ju lov, så skönt att äntligen få vara ledig! Bara kunna sova hur länge som helt och bara ta dagen som den kommer. Jag vet inte vad jag ska hitta på imorgon men något måste jag göra, kanske dra in till hbg med mina babes? Aja, får snacka med dom om vad vi ska göra.
Hörs nog lite senare

pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0