godmorgon alla söta

Denna dagenkommer verkligen att bli superbra, vaknade vid kvart i tio och stack direkt upp till skogen. Riktigt skönt efteråt när man bara känner att svetten sipprar ner från ansiktet. Kanska ska börja med det attjogga varje morgon innan skolan? Äsch, då måste man ju gå upp senast fem på morgonen och nej skulle inte tro det. Men på loven kan man iaf göra sitt bästa och jogga på morgonen.
Jepp nu har jag precis ätit frukos och håller på att göra ve mig, ska till väla med mamma och syster. Antingen ska jag köpa en kavaj eller så ska jag hitta ett fint skärp. Får väl se vad det blir, men har velat ha en kavaj så länge nu men den kostar ju faktiskt 600 spänn men ska dela med syster så då blir det ju bara 300 kr men iaf endån dyrt. Tänk om det bara hade kunnat regna ner pengar från himlen, då hade jag verkligen varit överlycklig.





DAGENS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0