Tack för dagen<3

Hemma nudå från familia. Hade sjukt kul med mina babes! Gud vad vi skrattade på donken, hahaha alltså felicia skulle trycka ut sån ketchup till mig så såg hon inte vad hon gjorde så började jag asgarva för så kunde jag inte säga till hon. Hahaha kunde inte äta skrattade bara. Ni fattar säkert inte men kul var det iaf och ett skratt förlänger alltid livet. Handlande abolut inget idag, bara gick där och tittade på folket, allitid lika trevligt. Vi tog bussen hem 1713 och det var verkligen jättemycket folk på bussen så vi fick stå upp typ halva vägen hem. Men vi överlevde, och nu ikv vet jag absolut inte vad som händer. Vill verkligen träffa en person i hela världen, en helt underbar person. Men den personen bor alldeles för långt bort....




Mina babes som alltid finns för en, tack för att jag har er ni är bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0