tisdagkväll

Känner mig verkligen som en farmor haha, sitter och stickar vantar. Får hoppas att dom blir fina nudå när jag har lagt ner så mycket tid på dom och dom blir verkligen meeeegaaaaa stora. Får väl ha såna där extra händer på mig när jag bär vantarna haha, skämt å sido.
Sitter och tittar på Desperate Housewifwe nu, de mammorna beter sig som om de fortfarnade var tonåringar haha. Dom bråkar verkligen om minsta lilla.
Imorgon ska jag träna igen, när jag har vaknat sitcker jag upp til skogen å joggar (duktigt va?) och jag menar det nu, sist jag skrev att jag skulle jogga blev det inte av hehe.... Efter det följer jag med mamma till väla och då blir det kanske inköp av en ny vinterjacka. Jag vet inte riktigt ännu, man blir så tjock i den elr iaf jag. Imorgonkväll blir det bio med juhlia och felicia kommer inte ihåg vad den hette nu men det var något om att en kille hade en sjukdom som han kunde åka framåt och bakåt i tiden.

pussar / f.i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0