inte min dag

idag har verkligen inte varit min dag. har haft något så sjukt ont i min hals att jag höll på att dö. och blir det bara värre och värre. förkyld, ont i huvudet och ont i näsan. (får det när jag är sjuk). men att vara sjuk är något av det tråkigaste som finns, får verkligen inte hoppas på att jag är det.... valborg på fredag och allt ju.
var i stan en runda innan och köpte cykelshorts till träningen och en keps. blev dock inte den som jag kollat på från början, men denna är minst lika fin.
nej nu kryper jag i ide. så hörs vi mer imorgon.
HUGS


uppdatering: glömde skriva innan att resan till kreta är bokad nu. åker den 12 augusti till 45-graders värme och kommer hem igen den 19 augusti, lagom tills skolan börjar. WIIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0