Danmark/ramlösa

Hej! Tänkte bara skriva att jag lever och dagen har varit fullspäckad. Begav mig hemifrån vid kl 10 imorse och landade i sängen kvart i tolv. Hr haft en jävulsk huvudvärk hela dagen.
Imorse tog vi bussen till helsingborg för att sedan ta båten till helsingör i Danmark. Tur jag hade klätt på mig bra för jag slapp nästan att frysa. Väl i där strosade vi runt i affärer, tittade på lite folk, åt lite och hade mysigt. Sedan hämtade mamma upp mig för att sedan åka till kusinerna i ramlösa. Vi åt jättegod kalkonmiddag. Typ först gången jag äter det? Så supergott, verkligen! Ni borde prova. Sedan spelade vi wii och hade allmänt trevligt.
Nu ska jag sova och göra upp med mitt huvud. Mår säkert bättre tills imorgon. Hörs med då. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0