Day 07 – Your best friend(s)



Juhlia Warming, helt klart min bästa vän. Även min andra halva här i livet. Vi har alltid varit som ett par sedan barnsben och det lär vi vara tills vi sitter tillsammans med våra gubbar på ålderdomshemmet. Vi har alltid någonting att snacka om, vi är varandra lika och folk har ibland kommit fram och frågat "är ni syskon?" då har vi bara skrattat och nickat. Vi har varit med om så mycket tillsammans och tagit oss igenom allting. Älskar dig!

Inte alltid så nyktert..
Men vi hänger såklart med en handfull andra snygga brudar/pågar också! Ibland blir det motgångar, men det löser vi med tiden..

Skolavslutning

Mysmysmys


Fina tjejer

Kommentarer
Postat av: juhliawarming

du e ockso min bestaven och kommer alltid vara even om vi kommer treffa massa andra fina venner e du den besta. jag elskar dig. (ursektar mitt skrivande her i thailan), puss i love youuuu

2010-12-29 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0