Day 13 – This week (last week)

Eftersom att det är måndag idag tar vi förra veckans händelser. Alltså vecka 51. Under vecka 51 var jag i skolan, hade julavslutning. Fick mina betyg för höstterminen 2010. Belv helt ok nöjd, ska satsa allt vad jag har nästa termin och höja mig i vissa ämnen, då jag har sjunkit lite. Som jag har sagt tidigare har jag ett andra hem och det är Väla. Har blivit alldeles för många besök där under förra veckan. Har också blivt alldeles för många chailatte på Wayne's coffee. Fint ska det va. Jullovet tog sin början och jag slipper lyssna på en tråkig ringsignal på morgnarna under de kommande veckorna. I fredags var det julafton och jag umgicks med min fina familj hela dagen. Vi öppnade julklappar och drack glögg. Sist men inte minst tittade på på tomten är far till alla barnen. En riktig klassiker. 

Nu sticker jag till kvidinge och träffar Renée. Hörs ikväll när jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0