Day 14 & Day 15

Day 14 - 3 words that describes you

Glad
Ett av dessa tre orden som passar in på just mig är glad. Får väldigt ofta höra att jag är positiv och framåt. Inte minst av mina kvällsposten kunder. Dem är verkligen världens goaste! Sedan att man inte är glad precis alltid är en annan sak. Alla kan ha en dålig dag.

Modemedveten/modeintresserad
Detta ordet kanske inte är en riktig egenskap, men tycker endå att det är en sak som passar in hos mig. Jag har nästan ända sedan barnsben gillat att titta på Top Model, Project Runway osv..

Vet vad jag vill/gör av mitt liv
Jag ser fram emot hösten, ta nästa steg in i framtiden och få en riktning på det man gör. När jag har pluggat färdigt ska jag vara en perfekt journalist. Jag älskar att skriva, (därav bloggen).


Day 15 - 10 things you like

1. Nära och kära som gör mina dagar underbara
2. Fotografera
3. Klä upp sig/vara fin
4. Pengar, tänk om man hade varit miljonär?!
5. Godis - går inte att leva utan.
6. Värme, framförallt sol!
7. Skaka rumpa
8. Stå framför speglen på morgonen innan skolan med hårborsten i handen och sjunga till musiken
9. Få komplimanger
10. Ligga framför teven en hel dag och frossa i filmer, umgås med sig själv helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0