Fallin' to pieces

Godmiddag! Fick en riktigt bra start på dagen innan när jag sålde tidingen till mina fina kunder som alltid är glada. Fick en gullig julklapp som innehöll body lotion/duschkräm/läpp balsam. Tack så jättemycket! Fick även godis av flera.
Känns fortfarande som att magen är fullproppad sedan gårdagen. Men attans vad mat kan vara gott! Tror inte jag orka gå ut och röra på mig idag men får nog göra det imorgon efter allt som man har ätit nu. Julen är verkligen mysig. Verkar inte som att julfirandet är över för alla ännu. Men för mig är det.
Ska hoppa in i duschen och sedan se vad man kan göra av denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Arnalise

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-11-08 @ 05:30:09
URL: http://arnalise.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0