I väntan på julen

Jag överlever trots motgångar. Lyckades dra runt cyklen på HELA kvällan rundan. Som tur är har man kunder som bryr sig och vill mitt bästa. Det har snöat konstant nu i flera dagar och jag kan inte förstå att vädergudarna inte slutar bråka med oss.. Det ska komma mer! Ser i alla fall ut som att vi har snö på julafton. På tal om det så har jag fått lite julkänslor nu. Kyla, fina julgranar och julmat. Julmat åt vi igår på Ikea, värt att prova. Något nytt och annorlunda, men gud vad fint det har blivit på det nya Ikea vid Väla alltså.
Jaha vad ska man göra av denna lördagen då? tror jag bröjar med att ta en powernap. Har kännt mig så konstant trött de senaste dagarna. Men jag kom lova er att natten tills den 24 december blir det inte mycket sömn. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0