I'm in the corner watching you kiss her

Har legat och såsat i sängen hela dagen. Tror väldigt många har gjort det. Åt god middag ikväll med familjen, tacos. En av mina höjdare. Skulle träffat tjejerna ikväll men blev inte av först så stannar hemma istället.
Det var en läsare som frågade innan vad jag fick i julklapp. Är så glad över vad jag fick. Belv nämligen en efterlängtad iPhone 4 som även stog längst upp på min lista. Den kommer någon gång i nästa vecka, så jag och min syster som även fick en sådan längtar som tusan tills de kommer! Förutom telefonen fick jag en "ormring" från kenza kollektionen också tredje säsongen av Gossip Girl som jag följer förfullt. Fick ni också något fint från tomten igår? Hade varit kul att höra vad ni fick. :)
Nu skriker dom där nere på mig att filmen börjar... Imorgon luktar det mellandagrea. OHJA! Ska bli kul att slita plagg ur folks händer.


Yesterday by me

Kommentarer
Postat av: dori

du är fin fanny

2011-01-01 @ 21:21:56
URL: http://dori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0