Men åh så fint...

Hejsan! Precis hemkommen från skolan. Blev på lite dåligt humör imorse när jag stressade iväg till skolan. Låg mer än en decimeter snö ute och såklart hade ploggubbarna inte varit ute.. Jag belv riktigt sur och kom försent. Men mötte Jenny och Sanna på vägen så det blev bra. Solen har tittat fram lite idag, och det blir jag glad av! Har varit lika trött idag som igår, måste sova ordentligare på helgerna! På tal om annat, jag pratade precis i telefon med Amanda och hon har nu fixat så att vi nästa dag åker till ProCivitas och besöker dom en helt vanlig skoldag. Perfekt. Nej nu blir det råplugg resten av dagen. Och jag har sett era söta kommentarer men inte hunnit svara. Gör det ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0